2011. július 7., csütörtök

1.fejezet

/Valeria szemszöge/

A nevem Valeria Black 18 éves vagyok és most költözök vissza La Pushba mert 3 évig Barcelonában laktam és ott tanultam. Összebarátkozta 3 lánnyal Lolával, Demivel és Tiffel mi lettünk az VLDT a nevünk kezdő betűiből raktuk össze. Tudjuk hogy Hülyén hangzik de ez a nevünk. XD 2 hét és ők is ideköltöznek már várom mert olyanok lettünk mint a testvérek. Épp most megyek be a házba.
-Hé Valeria te vagy az??????-kérdezte az én egyetlen öcsikém
-Sya Öcsi!-köszöntem mosolyogva
-Basszus de megváltoztál.
-Tudom.
-Srácok ő itt a nővérem Valerial! Valeria ők itt Sam, Jared, Quil, Embry, Seth, és Leah.
-Syasztok! Embry, Seth, Leah?????? Te jó ég teljesen megváltoztatok!!!!!!!
-Te is Valeria. Mi ez az új haj??? Neked is akkora volt mint nekem.-Leah
-Meguntam és ez jobban is áll a csajok szerint.
-Milyen csajok szerint??-kérdezte Embry csillogó szemekkel
-Az LDT szerint.
-Kik?
-Lola, Donna és Tiff. Mi lettünk az VLDT.Ilyen nyakláncunk van ez a mi úgymond jelképünk.-mondtam miközben megmutattam neki a nyakláncom
-Nekünk meg tetkónk van-mondta büszkén Jack
-Azunk is van- majd megmutattam a derekam
-Oké! Ki vagy te és mit csináltál a barátnőmmel???-Leah
-Hát-keztem voln de megszólalt Bruno Mars Grenade címú dala ugyanis ez a csengőhangom-Bocsi. Sya Lola! Mizu?
-Sya!! Na szóval csak 5 nap és költözünk!-mondta tök izgatottan
-Mi nem úgy volt hogy 2 hét?-értetlenkedtem
-De csak tudod ha Tiff beveti a csábját mindent elintéz.-mondta nevetve
-Igen ez igaz.-nevettem én is-De most megyek. Pusza!
-Pusza!
-Na szóval. Megváltoztam de remélem jó irányba
-Viccelsz tök menő lettél! Végre nem vagy szende szűz kislány!!!-mondta leah és ekkor letoppant valaki
-Hello Paul! Ő itt a növérem Valeria. Valeria ő itt Paul.-ekkor belenéztem a szemébe és elvesztem benne. Akár egy örvény úgy ejtett fogjul a tekintete. Az arcára döbenet ült mégis mintha boldogság is lett volna rajta.
-Szia Paul Ryan!-nyújtotta a kezét mosolyogva
-Sya Valeria Black!-fogattam el a kezét és mosolyogtam vissza rá
-Paul beszélhetnénk?-kérdezte jack és a tekintetével megtudta volna ölni Pault
-Aha-majd kimentek a ház elé

/Paul szemszöge/

Épp Jack házának az ajtajában vagyok és belépek.
-Na szóval. Megváltoztam de remélem jó irányba-hallottam meg a világ leggyönyörűbb hangját
-Viccelsz tök menő lettél! Végre nem vagy szende szűz kislány!!!-mondta leah
- Hello Paul! Ő itt a növérem Valeria. Valeria ő itt Paul.-ekkor belenéztem a szemébe és éreztem hogy megtalálta ŐT a bevésődésem először meglepődtem majd boldog lettem hogy végre meg van.
-Szia Paul Ryan!-nyujtottam a kezem mosolyogva
-Sya Valeria Black!-fogatta el a kezem és vissza mosolygott 
-Paul beszélhetnénk?-kérdezte Jack és a tekintetével megtudott volna ölni
-Aha-majd kimentünk a ház elé
-Mért???!!!! Mért a tesómba kellett bevésődnöd??!!
-Nem én irányítom tudod jó!
-Rendben. De ha veled akar lenni akkor szeresd!
-Rendben.-mondtam majd bemementünk és láttuk hogy Valeria és Leah nagyon elmerültek Rachel telefonjának a nézegetésébe
-Wow nagyon jól ál ez a ruha!-na ilyet se hallani minden nap Leahtól
-Kösz! Bár ezt Oliver erőltette rám.
-Az ki?-Leah
-Ő!
-Te jó ég! Balcelonába ilyen jó pasik vannak?!-erre Valeria csak felkacagott
-Valeria mit csináltel a nővéremmel?-Seth
-Sethi csitt! Ha jön látogatóba bemutatom oksam?-Valeria
-Aha!
-Na megyek ki kéne csomagoljak.-húzta el kicsit a száját
-Menyi börönd van?-Jack
-7! plusz a smink tatyóm.
-Én be nem hozom!-mondta az öcse
-Használhatod 1 hétig a kocsim.-alkudott
-Oké!-és már rohant is mi ezen meg jót nevettünk
-Na ennyít róla!-mosolygott továbra is.
-Itt van tessék kérem a kulcsott!-nyujtotta a kezét Jack
-Oké köszi és itt van a kulcs de vigyázz a kocsimra!!-mutatta fel a mutatóújját Valeria
-Oké!-majd adott 1 puszit a nővérének amiért féltékeny lettem h  ő hozzá érhetett

Oliver

nyaklác  piros- Valeria ,lila -Tiff, kék- Donna ,fekete- Lola

a tetkó
a kép ami tetszet Leahnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése