2011. július 20., szerda

3.fejezet

/Paul szemszöge/
Mikor átkarolra a nyakam és hozzám simult úgy éreztem be kell valjam neki h szeretem.
-Kics...Valeria kimegyünk egy kicsit mondani szeretnék valamit?-erre értetlenül nézet rám de bólintott

/Valeria szemszöge/
-Kics...Valeria kimegyünk egy kicsit mondani szeretnék valamit?-értetlenül néztem rá mert nem tudtam mit akart mondani a Valeria helyet majd bólintottam így kimentünk a klub mögé ahol nem volt senki.
-Ammm nem tudom hogy mondjam el emlékszel még a Quileute legendákra?-erre bólintottam hisz minden este kis koromban azokra aludtam el.-Azok mind igazak a farkasok a bevésődés minden. És mi a srácokkal és Leahval Farkasok vagyunk.
-M...mi?-ez kicsit váratlanul ért-És te már megtaláltad a lenyomatod.-ez inkább kijelentés volt mint kérdés
-Igen-erre könyek gyűltek a szemembe-Te vagy a lenyomatom.
-Én?
-Igen és meg értem ha nem akarsz semmit tőlem de...-itt elhalgattatam a csókommal
-Én vagyok a legboldoggam nő a világon-mondtam mosolyogva és megöleltem
-Que Quowle-mosolygott
-Que Quowle. Menjünk be jó?
-Rendben Kicsim.-és összeküncsolta a kezünk ahogy be mentünk a barátaink szeme a kezünkre tévett mire a lányok vigyorogtak mint a tejbetök a fiúk mosolyogtak Jack meg szomorú volt ezért el is rángattam hogy beszéljek vele.
-Jack mi a baj?
-Az hogy csak most kaptunk vissza és máris elveszítünk Valeria-mondta kisfiúsan s könnyel a szemébe
-Jaj de buta vagy! Mindig az öcsém maradsz és külünben sem szabadulsz meg tőlem egykönyen!-mondtam mosolyogva és könnyezve-Ne elfog mosódni a sminkem és olyan leszek mint egy ázott mosómedve-erre csak felnevetett-Gyere menjünk vissza!-erre vissza indultunk
-Ti sírtatok-Lola
-Ennyire látszik?-kérdeztünk egyszere öcsémmel
-Kicsit.
-Igen és van egy olyan érzésem h este nosztalgiázunk apuval.
-Nekem is-nevetett fel Jack
-Menjünk látni akarlak titeket kicsiben!-pörgött fel Tiff
-Én is-mondták még páran
-oké menjünk.-hamar haza értünk így elkezdödött a nosztalgia apa nélkül mert ő horgászik Charlieval. megnéztünk 5 fotó albumot és 1 csomó videót az egyikben Jackkal közös  a másik csak pár rólam szólt mert ami Jackről szólt az eltünt valahova és nem találtuk meg.  :(  Utánna még beszélgettünk majd a fiúk gyomra jelzett h éhesek. Mi a lányokkal neki áltunk csinálni  5 tálca lasagnet. Amit egyből be is pusziltak.
-Még nézzünk videót Valeriáról de most olyat ami Balcelónába történt-ezért megöllek Öcsi
-Jó úgy is van nálunk bőven:-Donna
-Jaja még hozzá olyanból van Valeria a legtöbb-mondta vigyorogva Tiff
-Ne mondjátok hogy azokat is hoztátok!!!!-mondtam1 oktával magasabban
-De-de-mondták egyszerre
-Miről van szó?-Leah
-Kicsit rászokott a verekedésre és háát van jó pár olyan vidink!-Donna
-Azokat nézzünk meg!-mondták a fiúk egyszere
-Oké!Lányok segítsetek kihozni-Donna
-Olyan sok van?-Embry
-Hát nem kevés van.-húztam el a számat . Majd kezdetét vette a bunyós videóim nézése. Mikor az néztük h megvertem az egyik barátnőm pasiját Embry megszólalt
-Kezdek félni tőled-nétett rám komolyan
-Van mért-vigyorogtam rá és vagy 20 at még megnézütnk
-Na az jó volt!-mondta Donna
-Ja nagyon.-mondtam és elhúztam a számat majd Lola telója csörögni kezdett
-Hallo!
-.......
-Igen ráérek.-mondta mosolyogva
-........
-Oké ak holnap.
-........
-Sya!-majd letette és síkitott egy nagyott
-Mi az? Hogy nézki? Hány éves? Izmos?-halomzat el a kérdésekkel mire a fiúk csak néztek rám
-Holnap Jesse nél alszok. Nagyon helyes. 18 körül. Szálkásan izmos!-mondta olvadozva
-Oké de menj arréb összecsöpögöd a kanapét!-nevettem fel mire kinyújtotta a nyelvét
-Na Tiff, Leah má csak mi vagyunk szinglik.-sóhajtott fel Donna
-Ahogy titeket ismerlek nem sokáig.-itt hozzábújtam Paulhoz aki szorosan magához vont amit a csajok mosolyogva néztek végig
-Ti már tudtok az elsó 1-2 napba már bepasiztok!-mondta Tiff
-Ja profik vagyunk.-mosolyogtam-Nem teszünk be valami filmet?
-De!-hangzott az egyhangú válasz
-Vá nem a fiúk nem örülnének neki!-mondtam
-Minek?-Paul
-Anak amire gondolok?-Donna
-Aha!
-Olyan jó testük van!-Lola
-Enyém Damon!-én
-Gondoltuk.-Lola
-Mi? Beavatnátok?-mondta Seth
-Vámpír naplók! 2 tesóról szól akik vámpírok meg egy csajrol aki ember. Ez olyan hororos de romantikus film.-mondtam el a lényeget
-Ahha!
-Olivert ezel kergettük az örületbe!-Donna
-Megjön megnézzük vele az tuti!-Lola
-Olyan jó idegesíteni.-aztán nem néztünk meg semmit hanem elaludtunk a nappaliba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése