2011. július 9., szombat

2.fejezet

Már a lányok is megérkeztek és a kocsiba ülünk h haza menjünk
-Ugye vannak jó pasik?-Tiff
-Hááát... Igen
-Te jó és! Te szerelmes vagy?-kérdezték egyszerre mire vörösen bólintotam egyet
-Akkor pakold ki amid van és csavard el a fejét!-Lola
-Oksa!
-És Ő mit érez irántad?-Donna
-Nem vagyok szerintem neki közömbös
-Akkor mi a baj?-megint egyszere
-Az öcsém haverja-húztam el a szám
-De ha Ő az igazi ne érdekeljen az öcséd
-Igazatok van
-Mint mindig- nevettek fel
-Na gyertek vigyük be a csomagokat-mert ők is hozzánk költöznek apa kijelentette h itt fognak lakni. Most megyünk be  a házba
-Várjatok segítek-Jött oda Paul és El vett tőlünk 2-2 bőröndött így nálunk csak 1-1 maradt
-Köszi! Skacok ők itt Tiff, Lola és Donna. Lányok ők itt Jared,az öcsém Jack, Embry, Quil, Sam, Leah, Seth és Paul.
-Sziasztok!-köszönt mindenki egyszerre
-Na gyerek pakoljunk le!-majd mutattam az utat-Hát köszi h segítettél Paul!-mondtam már a szobába mert igen egy szobába lesznek a lányok amiben 3 ágy van
-Nincs mit! Na hagylak titeket kicsomagolni-ezzel ki is ment
-Ő az?-kérdezték a lányok
-Igen
-Akkor ma elmegyünk bulizni és elcsavarod a fejét oks?-kérdi Lola mire csak bólogatok
-Aha csak szólok nekik.-majd kimegyek-Skacok a lányokkal bulizni megyünk jöttök?
-Még szép!-hangzott az egyhangú válasz
-Oké! Leah van egy tök szép ruhám ami jól állna gyere odaadom!
-De...
-Kérlek!-vettetem be a kiskutya szemeimet
-Legyen!
-Köszi!Srácok kezdjetek készülni!-majd karon ragattam a barátnőmet ésleültettem az ágyra-Rám bízátok magatokat?-kérdem mire bólogatni kezdenek-Remek! Leah veled kezdem-majd leültettem az asztalom elé és elkeztem a haját begöndöriteni mire ezzel végeztem egy szolid sminket tettem az arcára-Na kész is a ruhát akkor amikor már kész mindenki. Lola gyere!-majd helyet cseréltek. Lola haját simán kivasaltam majd a szemét kihúztam, szempillaspirál és egy kis szájvényt kentem a szájára-Oké kész vagy. Donna gyere-Neki is megöndörítettem a haját majd Barna szemhéjpóder,szemcerka,szempillaspirál és szájfény-Oké. Tiff!-neki is be lett göndörítve a haja aztán fekete szemhéjbúder,szemceruza,szempillaspirál és bőr színü rúzs-kész vagy!-majd neki áltam megcsinálni a hajam és a sminkem. A hajam feltupíroztam majd a szememre fekete szemhéjpúdert tettem szempillaspirál,szemcerka és bőrszínü szájfény-Na akkor jöhet a ruha. Leah gyere!-neki egy fehér ruhát adtam aminek a nyaka straszkövekkel van kirakva hozzá fehérmagassarkú,fülbevaló,és egy retikül.-oké! Lola!-neki kék nyakba akasztós ruhát adtam,fehér cipővel,fülcsivel és retiküllel-Donna!- neki 1 barna rüvidujju ruhát,fekete cipővel,fekete táskával és fülcsivel-Tiff-Neki 1 rózsaszín vágottujju ruhát, rózsaszín cipőt,fülcsit és retikült-Kész vagy!- én felvettem 1 piros pántnélküli ruhát,piros cipőt-ezüst fülcsit és fehér retikültés kimentünk. A fiúk már kész de Sam nincs itt mert nem jön voltak mikor megláttak minket leeset az álluk
-Na mienek vagyunk?-kérdezte Leah
-Őőő Wow!-Jack
-Köszi Jack az értelmes mondatot.-mosolyogtam
-Gyönyörüek vagytok-Mondta Embry
-Köszi-Tiff
-Na menjünk!-mondtam és 2 kocsival mentünk az enyémmel és Lolájéval. Vele ment Donna, Embry,Quil,Jared. Velem Jack,Paul, Leah,Lola és Seth. Hamar oda értünk a diszkóhoz
-Na menjünk!-bent nem is voltak sokan-Megyek inni valamit jöttök?-kérdeztem a töbiektől mire mindenki csak bólintott majd mentünk a pulthoz-Ki mit iszik?-a fiuk sört ittak mi lányok sex on the beach-et amint megittük jött a kedvenc számom Avril Leivingtől a My happy ending-ÁÁÁÁ ezt imádom gyertek táncolni!-én Paullal táncoltam amint ennek vége lett jött egy lassú szám mire lefagytam ő meg magáhozhúzott így átkaroltam a nyakát és hozzásimultam.

                                                                     Valeria:




Haj

Smink

Leah:





                                                                    Lola:





Haj

Smink                                                                      Tiff:




                                                                             Donna:





Haj

Smink
                                                                                  
                                                                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése